فروشگاه قهوه مارتیر

فروشگاه اینترنتی قهوه مارتیر,اولین ارائه کننده آنلاین انواع قهوه , از جمله قهوه ترک در انواع مختلف,انواع اسپرسو,انواع قهوه فرانسه و قهوه های فوری و چای دمنوش و همچنین انواع قهوه جوش و قهوه ساز و اسپرسو ساز خانگی می باشد.

فروشگاه قهوه مارتیر

فروشگاه اینترنتی قهوه مارتیر,اولین ارائه کننده آنلاین انواع قهوه , از جمله قهوه ترک در انواع مختلف,انواع اسپرسو,انواع قهوه فرانسه و قهوه های فوری و چای دمنوش و همچنین انواع قهوه جوش و قهوه ساز و اسپرسو ساز خانگی می باشد.

فروشگاه قهوه مارتیر

فروشگاه اینترنتی مارتیر افتخار دارد که به مشتری اینترنتی و شرکت ها و موسسات و کافی شاپ های مختلف خدمت رسانی کند. فروشگاه اینترنتی مارتیر در زمینه ارائه انواع قهوه اورگانیک , قهوه تک خاستگاه و چای و دمنوش های گیاهی مختلف نیز فعالیت می کند و تمامی محصولات خود را بصورت روست (بودادگی) و آسیاب تازه و بسته بندی مخصوص و با ارسال سریع به صورت پیک موتوری مختص تهران و همچنین پست پیشتاز و ویژه برای مشتریان ساکن شهر های مختلف ایران ارائه می نماید.

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

کافی استور چیست ؟

برای خرید قهوه تازه یا همان به اصطلاح قهوه فله به قهوه فروشی ها رفته اید؟ محصولاتی مانند قهوه ترک، قهوه اسپرسو و قهوه فرانسه که در کشور هایی مثل اتیوپی، اندونزی، برزیل، کنیا و … کشت شده است را خریده اید؟ البته اصطلاح قهوه فله مناسب برای خرید حبوبات و خشکبار است. در کشورهای مختلف قهوه تازه یا “Fresh Coffee” توسط مسئولین کافی شاپ و مردم عادی از محبوبیت زیادی برخوردار است. در فروشگاه کافی استور قهوه ها در تازه ترین شرایط برشته شده و بر اساس نیاز مشتری ها قبل از ارسال آسیاب می شود. بخش بلاگ کافی استور شما را در تهیه نوشیدنی های مختلف با قهوه، یاری می کند.
بهترین دانه

دان هایی که به صحیح ترین روش، فرآیند تولید و فرآوری را گذرانده اند، از بهترین کشور های تولید کننده قهوه انتخاب می کنیم تا مرغوب ترین قهوه را به مشتریان کافی استور ارائه دهیم.
با عشق رست می کنیم

در عمل رست کردن یا برشته کردن، طعم، عطر و میزان کافئین دان قهوه مشخص می شود. هرچه زمان رست کردن بیشتر شود میزان کافئین آن کمتر و تلخی آن نیز افزایش می یابد. تحویل دادن دانه قهوه طبق درخواست مشتریان و انجام شیوه درست عمل رست برای شخص به شخص مشتریان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.
آسیاب کردن قهوه

کافی استور طبق درخواست مشتریان، پودر قهوه مصرفی و میزان درجه آسیاب دانه قهوه، آن را درست قبل از ارسال، مخصوص مشتریان خود آسیاب می کند.
ارسال

زمان برای همگان از اهمیت بالایی برخوردار است کمااینکه خرید به صورت حضوری، هم باعث اتلاف وقت و هم دشواری هایی را به همراه دارد. تیم کافی استور نیز بر این اساس محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کند.

فروشگاه قهوه مارتیر

فروش قهوه سبز، رست شده، دانه و آسیاب شده، پودر کاکائو، قهوه جوش و ......
آدرس : تهران خیابان مولوی میدان محمدیه اول خیام جنوبی پاساژ دُرّ محّمدیه واحد 32
تلفن : 02155165138
تلفن : 02155165139
فلسفی : 09120231730
غفاری : 09194499854
آدرس کانال : martiercoffee
آدرس وب سایت : www.martier.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی