فروشگاه قهوه مارتیر

فروشگاه اینترنتی قهوه مارتیر,اولین ارائه کننده آنلاین انواع قهوه , از جمله قهوه ترک در انواع مختلف,انواع اسپرسو,انواع قهوه فرانسه و قهوه های فوری و چای دمنوش و همچنین انواع قهوه جوش و قهوه ساز و اسپرسو ساز خانگی می باشد.

فروشگاه قهوه مارتیر

فروشگاه اینترنتی قهوه مارتیر,اولین ارائه کننده آنلاین انواع قهوه , از جمله قهوه ترک در انواع مختلف,انواع اسپرسو,انواع قهوه فرانسه و قهوه های فوری و چای دمنوش و همچنین انواع قهوه جوش و قهوه ساز و اسپرسو ساز خانگی می باشد.

فروشگاه قهوه مارتیر

فروشگاه اینترنتی مارتیر افتخار دارد که به مشتری اینترنتی و شرکت ها و موسسات و کافی شاپ های مختلف خدمت رسانی کند. فروشگاه اینترنتی مارتیر در زمینه ارائه انواع قهوه اورگانیک , قهوه تک خاستگاه و چای و دمنوش های گیاهی مختلف نیز فعالیت می کند و تمامی محصولات خود را بصورت روست (بودادگی) و آسیاب تازه و بسته بندی مخصوص و با ارسال سریع به صورت پیک موتوری مختص تهران و همچنین پست پیشتاز و ویژه برای مشتریان ساکن شهر های مختلف ایران ارائه می نماید.

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

سوالاتی کم و بیش ذهن دوست داران قهوه و حتی کسانی که قهوه نمی نوشند را مشغول کرده است که:

قهوه تازه یا فله با قهوه فوری چه تفاوتی دارد؟

قهوه های فوری:

این نوع قهوه ها طی مراحل و فرآوری هایی به قهوه فوری “Instant Coffee” تبدیل می شود که پودر قهوه به محض تماس با آب جوش رنگ می دهد و آماده مصرف می شود و زمان کوتاهی طول می کشد تا قهوه تان آماده شود. این نوع قهوه ها همراه با طعم دهنده ها و اسانس ها می باشند.

قهوه های تازه:

این قهوه ها به صورت روزانه یا هفتگی رست (تفت دادن) می شوند، مشتریان آن ها را به صورت دان تازه یا پودر تازه خریداری می کنند “Fresh coffee” این نوع از قهوه ها کاملا بدون مواد نگهدارنده و یا اسانس ها یا طعم دهنده ها می باشند و طعم واقعی و اصیل قهوه را می دهند به گونه ای که این محصول به دلیل تازگی، عطری حیرت آور دارد که هرفردی را، چه قهوه خور باشد و چه نباشد مجذوب خود می کند. به علاوه این که عده ای علاقه به خوردن طعم دهنده ها و اسانس ها ندارند و محصولی کاملا ارگانیک درخواست می کنند و به همین دلیل به قهوه های تازه رو می آورند. برای تهیه قهوه هایی مثل قهوه ترک یا فرانسه باید از این نوع قهوه ها استفاده نمایید.

حتما برای شما هم جالب است که بدانید کدام قهوه کافئین بیشتری دارد؟

اگر مایل به نوشیدن قهوه تازه هستید، طبیعتا کمی حوصله نیاز است تا آن قهوه با عطر و طعمی که می خواهید را نوش جان کنید.

حال اگر شما مدت بسیاری است که از قهوه های فوری استفاده می کنید شاید تغییر ذائقه تان کار کمی سختی باشد دلیل آن هم این است که طعم و عطر دل نشین قهوه تازه برای تان غریب بوده است و در برخی موارد حتی برایتان خیلی تلخ است! اما بعد از مدت کوتاهی نوشیدن قهوه تازه، دیوانه وار عاشق اش می شوید.

زودتر قهوه خور حرفه ای شوید!!!

فروشگاه قهوه مارتیر

فروش قهوه سبز، رست شده، دانه و آسیاب شده، پودر کاکائو، قهوه جوش و ......
آدرس : تهران خیابان مولوی میدان محمدیه اول خیام جنوبی پاساژ دُرّ محّمدیه واحد 32
تلفن : 02155165138
تلفن : 02155165139
فلسفی : 09120231730
غفاری : 09194499854
آدرس کانال : martiercoffee
آدرس وب سایت : www.martier.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی